en bildvecka (damn you melina)

Eftersom mitt enda officiella fan (hehe) är mindre kapabel att uppskatta textliga inlägg och ständigt tjatar om mer bilder så kör vi ett hederligt fotoinlägg.

Ni som tycker att ni står över sånt här kan låtsas att jag också gör det och helt enkelt lämna sidan nu. Puss!

Men M darling, såhär ser en vecka från mitt perspektiv ut:



Mina älsklingar. Observera boken "Stalinist Russia". Detta är INTE för att jag är intresserad av historia (!!!) utan ENDAST för min Theory of Knowledge-uppsats. (Fett viktigt).



Eftermiddag på mitt favorit-ensam-fik. Observera mobiltelefonen.



Lektion med Musiktillägget.



På väg till konsert med vokalgruppen (obs lyssna på oss i riksradio på lördag morgon obs).



Med Ellen på Systemet. Notera glittervodkan. Hehe.



Fredagsunderhållning. Observera de fett dåliga platserna.



På redaktionen. Observera äckelfikabordet. Och Hateff.



Förfest på golv. Eftersom jag bara har säng och... golv. Observera Elin koncentrerad på samtalet.



På väg till Malmö för Jesus Christ Superstar. Observera kärleksparet (hehe).

SÅ MELINA.

Nu hoppas jag det räcker med bilder för ett långt tag.

Och just det, fuck you for making me do this.

Kommentarer
Postat av: m

lo-lo-lo-lo-loooooooove you ihihih!

blev verkligen superglad! :D

plugga på, u can doooooo it!



kraaaaamaaaaaaar

2008-12-11 @ 20:52:40
Postat av: m igen

"På väg till Malmö för Jesus Christ Superstar. Observera kärleksparet (hehe)."



jag observerar hellre killen bakom (hehe)

2008-12-11 @ 20:55:05
Postat av: Jajajaja

haha JAG MED!



Adam är så jävla snygg....kommer aldrig glömma honom som Michael Jackson. Jag tror seriöst mitt hjärta dansade balett den dagen. ( och jag kan inte dansa balett förövrigt)



Är han singellll?

Eller jag har hört rykten om att han kan vara åt andra sidan...määä vad ledsen jag skulle bli då.

Fast han skulle vara lika snygg för det.





NÅÅÅÅ?

2008-12-12 @ 17:28:10
Postat av: f

HAHAHA

fan vad spännande, vem är du?!?



men tyvärr, adam skaffade sig en lång pianist (quinna, ja), officiellt för bara några dagar sen.

2008-12-12 @ 18:12:00
Postat av: m

adam borde se "vicky cristina barcelona", ta sig en funderare, prata lite med hans pianist och lägga in en kommentar om saken här i din blogg.



hehe



2008-12-12 @ 18:28:15
Postat av: Jajaja

Aha okej....helt plötsligt gick mitt hjärta från att dansa balett till att få ett epileptiskt anfall typ.



Men okej, han är så snygg och verkar vara så fin människa att jag kan tänka mig att vara glad för hans skull. Bara han är lycklig lix.



Vågar tyvärr inte avslöja mig själv. Men kanske någon gång i framtiden(tillsammans med Adam då kanske?)



Okej jag ska inte vara sån...men ni hajar tjejer. Det gör ooont.



Får nöja mig med Michael Jackson videon då dah(ja jag filmade hela showen och han var inzoomad så fort han var på scenen)



Ha de gott!



P.s jag tycker att du kan annonsera när han blir tillgänglig igen på bloggen d.s





2008-12-13 @ 14:54:06
Postat av: e

haha fannys.datingblogg.nu

2008-12-13 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0