topp tre gnäll

1. Sjukheten. I can feel it comin. Smygandes. Flåsigt andandes. Den försöker kötta ner mitt immunförsvar. Go T-cell, go large eater-cell! (Hehe, älskar att immunförsvarets beståndsdelar låter som actionfigurer).
Palligt för att: Konserter och partEEYH comin up.

2. Att jag jag skrev slutmeningen i en krönika minuten innan datorn klappade ihop. (JÄVLA SKOLDATORER JÄVLA PUBERTALA UNGAR SOM FÖRSTÖR SERVERN).
Palligt för att: Jag måste skriva om den.

3. Människor som inte kan använda ', ` och ´. Det är tre olike tecken, SNÄLLA. Det som ska användas till sammansättningar i engelskan och franskan och alltså ersätter en bokstav är den lilla lilla knappen till vänster om enter. Till vänster. Om enter. Lite som en ramsa. Har vi lärt oss det nu? Bra.
Palligt för att: Idioter.

4. Böghat.
Palligt för att: Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0