den ständiga konflikten

RAOOOOUGHHHHHHHHH VAD JAG BLIR ARG! Eller okej, kanske inte så arg men.. eller jo. Fan, jag är arg.

Jag hatar redigerare. There. I said it.

Eller, nej, det gör jag ju inte egentligen. För gör man det så är man oprofessionell och bara jobbig att jobba med. Och klagar man så är man bara tonårsobstinat. Och det är ju inte jag, nej nej.

Men jag är.. irriterad. För ni vet hur det är, man är skitstressad och det var jävligt längesen man åt och deadlinen kommer närmare och närmare och måste måste måste bli färdig för snart ska tidningen skickas och man måste mejla det typ NU. Så man kämpar med att få fram vad man vill säga, på något ändå lite fyndigt sätt, i alla fall lite, och sen ser man SHIT det är över textlängden och chefredaktören ringer och undrar VAR ÄR DEN.

Men sen har man till slut fått ihop det, och man mejlar det samma minut som den absolut sista deadlinen är sagd.

Bara för att på morgonen få se att nån jävel har ändrat om hela slutet, lagt till fula utropstecken överallt, eller helt enkelt tagit NÅGON ANNANS text och satt dit FANNY NILSSON under den (true story). Helt enkelt bajsat ner alltihop.

Då hatar man faktiskt redigerare.

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

fanny, du är så förbeeenat cool!!!!!!! och jag menar det verkligen :) lite av en idol, där tog jag i kanske men.. haha :D

2008-09-10 @ 17:33:15
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0