hjärndödheten, why don't you love me back?

Varför vara intellektuell och utbildad när man kan:

1. Sova
2. Supa
3. Ligga
4. Sminka sig
5. Äta (fördelaktligen cheeseburgare)
6. Träna och bli snygg så man får
7. Ligga mer
8. Beskylla alla intellektuella för att vara pretton
9. Sminka sig ännu mer
10. Titta på SATC
11. Gå på konserter och vråla ANARCHYYYYYYYYYY

Alltså. IGNORANCE IS A BLISS!!!!!
(För alla iointellektuella läsare (hejhej): "okunskap är en vägsignelse")
Varför kommer jag inte från Lessebo och har nedsatt förstånd?
Varför bor jag inte i en native tribe och harvestar yams och kokar majsgröt?

VARFÖR?

För någon tänkte: Den där Fanny. Hon ska fan bli tvungen att göra något av sig själv. Hon ska få världsuppfattning och förmåga, självinsikt och smarthet.



It's a cruel world we live in.

Kommentarer
Postat av: sanga

haha. Du har ju nästan beskrivit mitt liv. Känner mig allt lite träffad, allt stämmer så bra, förutom de där om att träna å bli snygg. Det är underbart att vara iointellektuell! HEJA!

2008-11-11 @ 19:28:07
URL: http://metrobloggen.se/sanga
Postat av: em

va va va okonkwo var faktiskt mycket smart och strong människa som levde i tribe och blev mycket wealthy på yams och sågs som mycket intellektuell ja förstås tills han commitade suicide

2008-11-12 @ 21:36:48
Postat av: em

förresten vill jag med ligga supa och träna det är därför jag överväger att stanna hemma imån . tar du med linn o tränar då på kvällen? hehe.

2008-11-12 @ 21:38:15
Postat av: em

förresten vill jag med ligga supa och träna det är därför jag överväger att stanna hemma imån . tar du med linn o tränar då på kvällen? hehe.

2008-11-12 @ 21:38:41
Postat av: f

nej men vännen på söndag! söndag!!! då ska vi gå på yoga ju :)

2008-11-13 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0