hyyyyyyyyyybrisläsare

Om kan ni fortsätta hata my thangs, tack:

Det du hade för två år sen hade alla redan då, och det du hade för ett och ett halvt år sen har folk också haft länge, kanske i lite bättre varianter men ändå.. Sen tycker jag inte att någon har sama stil som du, du är den enda som fortfarande pallar ha lykkeli-knuten...


Men PUSS!

Gud vad sånt här väcker ilska. Och Gud vad lätt det är att vara anonym och arg här på nätet HEJ OCH HÅ.

Lykke-Li-grejen tycker jag nog är världens töntigaste. Först är det supertrendigt, men sen, när någon bestämde det och alla "vanliga" människor började gilla frisyren, då blev det så NO NOOOOOOOO. Och att sätta upp håret i just en sån liten tofs blev det värsta wannabe-epitetet of this year. Det har absolut ingenting att göra med att frisyren är fin, smickrande eller ful.
Är det inte, åtminstone, LITE töntigt? Kom igen, det kan väl även en "fashionista" erkänna.

Trendhybrisen är ju så rädd för sig själv att den imploderar.
Eget tänkande efterlyses.

Sen vill jag bara förtydliga: Jag tycker inte jag har en särskilt utpräglad, supertrendig, jättefantasifull stil. Det pallar jag inte och det värderar jag inte. Jag önskar bara att saker jag genuint tycker om inte ska befinna sig på trendlistorna och därmed varenda kid på Katedral.



Kommentarer
Postat av: chrizzzzztina

men lykkeli-fenomenet är ju precis som att du stör dig på att folk har leopardmönstrat?

2008-11-25 @ 20:21:48
URL: http://juicebox.blogg.se/
Postat av: f

hur menar du? såhär menar jag.



lykke-li-grejen: ha detta för det är hot. (vändning). ha INTE detta för nu är det jävligt ohott.



leopardmönstrat: ha detta för det är hot.



det jag menar är bara att allt är sååå strömlinjeformat.

2008-11-25 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0