kan ni fortsätta hata my thangs, tack

Kan jag please få ha min stil ifred.
Kan ni inte bara fortsätta tycka att leopard är världens tackigaste mönster.
Inte för att jag är nån slags trendsetter eller så, det tror jag verkligen inte, men jag känner på mig att det skulle bli världens jävla grej att ha håret kort om jag skulle cutta off alltihop. Inte för att folk tar efter mig, utan bara för att jag har sån jävla otur.
Bara för att reta mig.

Fuck trender, de får mig att känna mig som en devote-bloggare.
Och det retar mig så förjävligt eftersom jag hatar devote-bloggare.

Men då får jag väl känna mig som det, för leopard, I ain't givin you up.
Så då embracar vi mitt nya epitet (jag borde nog gå över till devote.se snart alltså) och så lägger vi upp två outfits (!!!!).

Två år sen. Lägg märke till att ALLA affärer säljer såna stövlar nu och att Gina Tricot säljer 147x17^67 såna jackor. (P.s. Fluff: bläddra fram fyra bilder. Hehehe.)

Ett och ett halvt år sen. Det här har ingen vågat toucha än för det tycker ni fortfarande är fult. Tack.

Damn, jag borde gå över till hippiestilen fullt ut egentligen. Då skulle det inte vara nåt snack.

Kommentarer
Postat av: Irriterad

hahaha fan vad sorglig du är!?

Precis som om du var den första med kort hår och leopard mönster? Get over yourself kära barn!



Och alla dessa skitbloggare du så stör dig på, det verkar väldigt mycket som du läser deras blogg och går in på dem ganska ofta? Om du skulle ha ngn vett i skallen så skulle du förstå att dem faktiskt tjänar pengar efter antalet besökare dem har...så keep on helping them.



Att du alltid ska försöka vara speciell och avskilja dig från mängden...visst, men man kan välja att göra det på ett lite mer värdigt sätt.



Öppna ögonen FÖRFAN du är lika sorglig som alla andra. Fortfarande ung och dum and sooooo craving for attention.



I'm out.

2008-11-20 @ 11:43:27
Postat av: em

oj någon som uttalat sig som inte känner fanny...

2008-11-20 @ 13:44:06
Postat av: ..

Det du hade för två år sen hade alla redan då, och det du hade för ett och ett halvt år sen har folk också haft länge, kanske i lite bättre varianter men ändå.. Sen tycker jag inte att någon har sama stil som du, du är den enda som fortfarande pallar ha lykkeli-knuten...

2008-11-25 @ 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0