man får börja tidigt

Dagens anekdot från dagens utländska väninna, idag av ungerskt påbrå.

"Minns du han, XX XXson (reds anm. pga hänsyn till anonymitet i känsligt fall) som gick på högstadiet tillsammans med oss? Jag drömde om honom inatt. Vi gick på samma dagis och när alla barnen lekte så satt vi alltid och pussades under rutschkanan. Alltid. Ingen aning varför. Sen brukade vi leka lekar att man skulle ta av sig kläderna och visa sig för varandra. Och jag fick ALLTID skulden av dagisfröknarna när de kom på oss. De sa att jag tvingade alla killar att ta av sig byxorna för mig."

REDAN DÅ REDAN DÅ!

Det gäller att börja fila på sina tillvägagångssätt i maktutövande så tidigt som möjligt.

Det ska fan mina barn få lära sig.



(Okej, den här berättelsen har ju ingenting med Ungern att göra eftersom det hände i Sverige. Men visst blir det lite bättre av att hon är ungersk ändå?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0