, msn <3, livet
On: Livet
With: Melina

Melina säger:

varför tror du jag aldrig får ligga

Melina säger:

TÄNKER FÖR MYCKET

Melina säger:

skrämmer iväg folk

Melina säger:

överanalyserar

Melina  säger:

och medan jag gör det ser jag min ungdom (säkert den bästa tiden i ens liv, inga ansvar och man ser så snygg ut o allt på ens kropp är fast) bara.... swiiiicha förbi

fanny säger:

i love you



On: Barn
With: Erik

fanny säger:

jag kommer va en hemsk mamma

Lampan! säger:

tror jag inte

fanny säger:

haha jo

fanny säger:

i. know.

Lampan! säger:

tror du kommer bli en frigjord och liberal mamma.

fanny säger:

åh vad fint sagt!

fanny säger:

men jag kommer nog skälla på ungarna lika mkt för det

Lampan! säger:

haha, jo

On: Pengar
With: Christina


ccchristian säger:

jag skulle kunna döda för ett jobb. så jag har pengar att köpa alkohol och kläder

fanny säger:

sök jobb då?

fanny säger:

seriöst. fuck pengar. alltså. seriöst.

ccchristian säger:

jag vill inet ta tag i jobbsökandet för jag pallar inte att bli dissad

fanny säger:

mm.. fattar

ccchristian säger:

pengar makes you haappppy. kanske inte i detlånga loppet men om man bara har kortakortakorta lopp om och om igen så borde det ju gå runt

On: Livet igen
With: Melina


Melina säger:

du vet när man tror man inte kan sjunka lägre hehe så ba sitter man där helt plötsligt och llyssnar på avril lavigne och undrar om man ska bjuda hem sin bästa killkompis och förgripa sig på honom



(Ursäkta alla deltagare för att ni blivit blottlagda. Det är för konstens skull, så får ni tänka. För konstens skull.)


Kommentarer
Postat av: m

puss

2008-11-10 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0