tanke 11.14 eller; instead of doing math studies project

Fattar ni hur bra en modeblogg under mitt ledarskap hade blivit.

Allt skulle vara i leopard och typ blinka. Dagens outfit-bilderna skulle vara helt hysteriska. Inte en enda lattejävel någonstans.

Det skulle bara handla om mig mig mig. Oändligt många bilder på ett i timmar sminkat ansikte. Poserande avslöjanden om min perfekt tränade kropp. Mängder av foton på alla glammiga fester jag går på, alla mina creddcoola kompisar och kändisbekanta med dyrt vin i glimmande glas.

Hemliga bilder av sexiga ryggar på alla de män jag skulle ligga med i och med min nyvunna berömmelse och upptäckta enaståendehet.

Bara ytliga anmärkningar. Vassa dissar av alla andra modebloggar i världen. Så elaka och on point att ingen skulle kunna värja sig eller slå tillbaka. Den futtiga kritik som skulle läggas fram skulle jag besvara med att "det inte står i mitt kontrakt att jag ska vara en förebild."

Men det skulle jag vara. Jag skulle vara den största och enväldiga förebilden.
Hela Sverige skulle gå i leopard och stora örhängen.
Alla skulle hata Blondinbella och USA.
Stefan Sundström skulle utropas till president.

Jag funderar ibland på att göra verklighet av det här.  Fast bloggen hade blivit så otroligt stor och nerklickad och sönderbesökt att hela blogg.se skulle vara tvungen att stängas ner.

Och det känns ju lite tråkigt.

Så jag avvaktar.

Kommentarer
Postat av: Melina

kör bara!

2008-11-01 @ 11:44:16
Postat av: alena

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH FANNY JAG ÄLSKAR DIG

gillade det här extra mycket: "..och kändisbekanta med dyrt vin i glimmande glas..." :P







2008-11-01 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0