things fall apart

JA nu har jag läst ut den och JA ni borde vara fetstolta över mig, även om den är tunn och lätt, på grund av detta:

Jag läser sjukt långsamt.
Jag läste på fem dagar.
Jag tvingade mig även om jag inte egentligen egentligen behövde.
Jag läser sjukt långsamt.


Jag hatar böcker.
Men IB:s solklart finaste titel so far.
Och fulaste omslaget.


Och nu har jag bara en fråga: Vad var det för jäkla bröllop som Okonkwo tillät ske på ett kristet vis som ni pratade om på tåget hem från Köpenhamn? Okej att jag skumläste ibland men Ezinma gifte sig väl aldrig? Även om hon var baben.

Eller okej, en fråga till. Varför sköt yam-master himself den där snubben så att han fick gå i exile? Var det bara accidental, och det var därför det var womanish?

Okej, lite onödigt eftersom jag träffar er om 12 timmar och kan fråga då. Men om nån annan känner sig manad så kör i vind och chansa på.

Kommentarer
Postat av: Flof

du, du är mannen kan jag säga. för jag läser fett snabbt och gillar bokjäveln och har ändå bara läst halva. typ enda boken hemma jag INTE har läst. menmen. du får säga vad som händer I guess.

2008-11-16 @ 23:11:54
URL: http://eneldo.blogg.se/
Postat av: em

det var i nervous conditions (; det var babamukuro som tillät ett kristet bröllop haha. älska namnen på huvudpersonerna

2008-11-18 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0