bloggen = en blogg

Nu börjar bloggen allt bli en blogg. Känns det som.
För nu börjar jag gå konstiga kommentarer på den utanför internets stördanonyma värld.

Som det här guldkornet:

- Jag var inne på din blogg.
- Jaså?
- Ja. Men jag fattade ingenting.
- Hehe. Nähä, vad fattade du inte?
- Jaa, jag vet inte. Vad var det för liten text du hade där vid bilden till exempel? Varför hade du den där?
- Jag tycker den är jättebra och har en jättefin symbolik.

- Jaha. Jaja, men jag fattade inget i alla fall.


"Du måste lägga upp lite dagens outfit-bilder. Annars kommer den aldrig bli stor fattar du väl."


MEN JAG VILL INTE ATT DEN SKA VARA STOR.
Den ska vara liten. Och mysig. Och intern.


Därför blir jag väldigt förvånad när någon säger att den var bättre än Smp-bloggen.

Känns ju kul, men lite jobbigt. Eftersom Smp-bloggen tänkte jag faktiskt på. Och försökte skriva liksom.

Här är det ju mest.. whine.
Men whina måste man ju också göra.


Kommentarer
Postat av: sanga

lite mer lunarstormdagbok-inlägg! ;D Det var tider.

2008-10-03 @ 17:13:11
Postat av: meli

håller med sanga till 100

2008-10-03 @ 19:30:10
Postat av: Alina

Trevlig helg på dej! :)

2008-10-03 @ 19:32:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0