blur, mos, c'est bon

KUL ATT SE ATT NI ÄR MIG TROGNA ÄVEN NÄR JAG ÄR I PARIS OCH TÖNTAR MIG.

Plus i kanten.


Sååå vi åkte ju då till Frankrike och:

hoppade vid Eiffeltornet
beställde omänskligt dyra cappucinos
var arga på franskars jävla un-service-mindedness (ja, det heter så)
shoppade bara på h&m
åt paninis
studerade modern konst
pratade franska (!)
med fransmän (!!!)
åkte mer tunnelbana än vi såg staden
åt ännu mer paninis


och blev offer för Sterling-konken.
Of jävla course.


Och förmodligen stört mycket mer men det  var väldigt länge sen jag sov (borträknat ett iskallt stengolv på CDG) och mitt huvud, min kropp och hela mitt allt är ett stort mos.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0