lilla fredagslipet men HEY det är fredag

Förlåt vännen. Läste Håkan-inlägget med dina ögon.
Och nu sitter jag och lipar (blabla du vet ju hur jag är) och försöker dölja det för mamma och pappa för de blir alltid så nojiga när jag gråter.
Och förlåt till J också.
Känns jävligt klantigt av mig.
Förlåt.
Jag vet ju ingenting egentligen, precis som han skriver.



Men jag torkar tårarna för det är fredag. HEPP.

Vilket innebär att jag kan skjuta fram plugg ÄNDA till söndag och uppleva någon slags frihet under några timmar (om än skuld- och ångestbaserad över själva uppskjutandet).

Nu har jag 1,5 h tills jag får besök. 1,5 h som måste resoneras bort i mitt huvud. Det kräver påittandet av väääldigt viktiga sysslor som konkurrerar ut läsning av Le Petit Prince och spelning av Stella Starlight.
Det bästa jag dock kommit på än så länge är att duscha. Fast jag redan duschat idag.
Och sminka mig. Men jag är redan sminkad.

Damn.

Äh. Jag kan alltid hitta några kläder som behöver strykas.

DET ÄR JU FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0