mammas lilla hjärta tillräckligt stor för examinatorer

DEN ÄR FÄRDIG!
BEBIS!

FÄRDIG!

Jag har rapat och matat och klappat och tröstat och gullat och nattat i flera månader.
Slitit mitt hår, nästan börjat gråta på en franskalektion och jublat i centralhallen.

NU ÄR DEN FÄRDIG.

Mammas lilla hjärtegull Från romantiker till chauvinist, som bland många många andra bjuder på otroligt intresseväckande formuleringar som "Värt att notera är även att kritikerna lägger in "tjänar pengar och gör karriär" som något negativt i porträtteringen av kvinnobilden, vilket knappast kan vara en feministisk grundtes."

Jag vet att ni vill läsa den.
10 spänn upplagan tar jag.
Återkommer när jag har registrerat ett konto där ni kan sätta in era betalningar och allmäna donationer till stöd för hårt arbete.



(Och fortfarande slutar jag inte vilja framhålla att jag inte läst ut någon av böckerna. HEHEHE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0