it's just gonna get into this ridiculous russian doll situation

För att jag är så otroligt snäll (och för att jag inte vill jobba eller plugga lalala) så kommer här en liten lista med fina youtubeguldisar.


1. Lisa lovely lovely Ekdahl och Lisas lovely man hos love Luuk.

2. Sundström och Ramsby. (När hon sjunger amen du, det var ju redan som en saga så måste ni föreställa er ett stört hängivet band, hängiven publik och en kvinna med blödande röst och en 18-åring med fullständigt blödande hjärta som undrar vad fan hon har gjort. (Hanna du var ju där. Hoppas du dog lika mycket som jag.)

3. Och självklart Flight of the Conchords. Den här för att den är lite mer osedd (i alla fall bland mitt crew) men lika jävla briljant. (Observera störda röstnergången vid 5.22!)

4. Gamla Robyn. Innan hon blev sådär superduperjagståröverallaandra-cool. Fint: svenskhet. Ännu finare: tsunami memorial.

5. Och skulle mitt liv (as I wish it to be) vara en låt. Så skulle det vara den här.

6. Slutligen det här underbara klippet från Mycket mer än müsli för att jag blir helt emo när jag tänker på Peace and Love och för att det bandet bara betyder sjukt lyckliga saker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0