brain explotion, count down: 3.. 2..

Altinerade skalor i ess-dur måste öva måste öva och what can we REALLY teach in science class med fundamentalistiska kristna högern i USA och en jävla emodvärg i renässansens Italien och leta leta leta brudar med någorlunda klädstil och Jack älskar ju Sonja men Sonja älskar inte Jack och åååååh såklart jag vill köpa mat med dig och ligga i din soffa med dig gullunge men någonting intressant som har med matte att göra och som visar mina skills och the eruption of Mount St Helens och Celies överdrivna jävla feminism och hoppsan jag glömde att skriva en krönika tills idag, nu måste jag producera något jävligt fort och apor och Shakespear är ju i princip samma sak för infinity + infinity = probable och vad faan ska jag ha på mig imån och man kanske ska ta och börja välta de där stolarna ändå.



(Så ursäkta om bloggande blir en aning förvirrat och okonsekvent de här dagarna (det här året).)

Kommentarer
Postat av: linn

my advise: vält en stol! jag tror på att man ska släppa ut sina frustrationer, och bättre att en död tingest får ta smällen än någon annan som råkar komma ivägen :p

2008-09-29 @ 21:17:57
Postat av: isse

det jag kan säga som jag alltid säger är -bit ihop och gilla läget. jag vet, jag hatar det själv, men ja - bit ihop och gilla läget.



p.s emodvärgen är ett underbart verk!!! hehe inte heheh d.s

2008-10-01 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0