efter ett tag blir man såhär störd

Igår sa Hanna (min sanna inspirationskälla och egentliga anledning till att jag överhuvudtaget bloggar, i alla fall officiellt) såhär:

- DET HÄR ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA BRAAAAAAA! Lyssna, lyssna: "Radbrytning 'Och de sov redan.'" RADBRYTNINGEN LIKSOM!!!!!!!!

Hanna gillar Mikael Niemis Populärmusik från Vittula väldigt mycket. Och hans radbrytningar.

Och idag lät det såhär:

Linn: Ah fan jag pallar inte IOP:n.
Hanna: Jag pallar IOP:n! Jag bara ser framför mig hur jag simmmmmar i ett hav av Niemis grymma formuleringar. Ligger där och flyter, och ibland ser jag en snygg radbrytning guppa förbi. Mmmmmm.
Alla andra: "Ok."

Kommentarer
Postat av: linn

haha, puss på hanna och hennes entusiasm :)

2008-09-08 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0