life update till mina vänner

1. Jag har hittat min iPod. Jag vill inte berätta var för det är pinsamt.

2. Mamma har ringt och varit sådär fantastiskt mammigt bestämd som bara arga mammor kan vara om biblioteksräkningen. Hon väntar från svar från högsta chefen efter att hon fått ekonomichefen att bajsa ner sig med oh so swell phrases som "jag bestrider det här" och "jajaja, men vad tänker du göra för att fixa det här?"

3. Ja, jag bloggar och städar mitt rum istället för att skriva geografiuppsatsen.

4. Swell är verkligen ett marvellous uttryck. Mind note: måste börja använda mer.

5. Jag ångrar att jag inte la mindre tid på Campus och mer tid på The Color Purple de här veckorna.

6. Jag har träningsvärk efter att jag cyklade till skolan idag. (MEN jag cyklade faktiskt på en kvart (okej tjugo minuter men fem minuter hit eller dit vad gör det liksom) och jag cyklade fort som fan och jag är faktiskt sjuk.)

7. Jag är sjuk. Så jag borde få lägga mig i min säng och titta på svt istället för att skriva geografiuppsats.

8. Emma, du har rätt. Det är ju skitbra att ha blogg såhär så du kan följa mitt liv (och min träningsvärk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0