livet på två dm2

Något som ligger högt upp på listan är att städa mitt rum. När man väl kommer till skott alltså. När det är ostädat och man tänker på att man måste städa (typ 95% av tiden) är det ju bara jävligt drygt. Men när man väl städar och det blir fint blir man såååå varm i hjärtat.

Det jag gillar mest är att plocka bort alla grejer från byrån, varsamt torka av dem och ställa dem tillbaka fint samtidigt som man lovar sig själv att man ska hålla det så (vilket man aldrig gör). Och samtidigt som man kollar på SATC. Det, mina vänner, är njutning.

Och det, mina vänner, firar vi med en bild. Såhär ser mitt rum ut 5% av dess varande.

Och hepp, nu är bloggen officiellt privat!
Lovely.



(Plus en liten gris i sängen där ja.)

När jag idag varsamt ställde tillbaka alla nytorkade grejer insåg jag hur mycket av mig själv som stod inom en yta av två kvadratdecimeter. Såhär:

1. För många fina ögonskuggor jag aldrig använder
2. Billig vodka
3. Pocketversionen av The Great Gatsby och Dvärgen och annan stört creddig litteratur som dödar mig varje dag.

Right there. Tre grejer. Mer mitt liv än så blir det nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0