min pappa

- Vet du vad som hände mej igår?
- Nä.
- Ja, vi var på den där festen, Café Opera du vet. och så träffade jag några hårdrockare där. Du vet, riktigt coola killar. Det visade sig att de var intresserade av whisky så vi började snacka.
- Jaså.
- Ja. Och de kunde ju en hel del, snackade skillnad på svetsade pannor och grejer, du vet den nivån på det!
- Jaha.
- Ja, och sen blev det barhoppning och det dära. Jag frågade den ena killen vad han jobbade med. "Nä, jag sjunger i ett band, sa han". "Sjunger i ett band?" sa jag. "Det kan man väl inte försörja sig på? Klipp dig och skaffa ett jobb, grabben." Sen bjöd jag dem på öl.
- Mmm.
- Men jag kollade upp det där bandet idag. De var tydligen rätt stora.
- Va?
- Ja. In flames hette dem.
- Haha VA?!?
- Ja.. Anders hette han jag snackade med. Trevlig kille.
- Hahahahaha.

Kommentarer
Postat av: meli

HAHA!

2008-09-12 @ 15:44:51
Postat av: Flyff

MENHERREGUD!

fattar du att jag vägg i vägg har ett helt gäng människor som faktiskt skulle överväga att döda din pappa för att få göra samma sak?

:O

aaah shit.

måste rapportera.

2008-09-13 @ 00:10:55
URL: http://eneldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0