tjockisträningsvärk

I helgen har jag inte lämnat mitt hus en enda gång.
Inte EN ENDA GÅNG.
Eftersom jag var tillräckligt suicidal när jag var 16 och valde International Baccaleuaureaueuat (hur stavas det jävla ordet egentligen) så har jag inte lämnat mitt hus en enda gång.

Tre ord.
Extended fucking Essay.

Den här helgen har jag INJICERAT Lundell, och det är väl yttest trevligt på sätt och vis (vilken redig man va mmmm), men inte när man ska bajsa ut 4000 ord om det.
Okej jag bajsade 400 ord för mycket i slutändan, men ändå.

Fast jaja. Jag lämnade huset i söndags kväll. Jag sprang typ två kilometer (HEJ LINN HEJ HANNA HEJ EMMA) och det var därför jag ville skriva det här inlägget.
För att jag har riktig tjockisträningsvärk and it feels so goooooood.

Och också för att jag ville whina om EE.

Kommentarer
Postat av: emma

åh älska att jag kan läsa om dig igen ;P om min (alldeles för smarta)fanny som jag får alldeles för lite av nu för tiden eftersom jag är en fucking IB1 student. Pusspusspuss på dig (jag är stolt över dina kilometrar) jag har med fucking träningsvärk men jag är så mätt så jag spricker så vad spelar det för roll? :D

2008-09-08 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0