vardagspanik innan fotbollen

PLINGPLONG.

Shit.
SHIT!
Kläder. Kläderkläderkläder. Måste ta på mig nåt. Handduk? Morgonrock? För uppenbart.
Underkläder? Nej skit i underkläder.


"Hallå, var gör ni här hemma?"

Håret? Håret är okej. Svettigt men funkar. Hade kunnat se ut såhär i vanliga fall.

"Hejsan.. men vem är det som duschar?"
"Eh.. eh.."
"Men det finns ju inget schampoo därinne, vet han om det?"
"Ja.. jag.. eh.. jag.. Jag gav honom strawberry soap."
"Haha, jaså den gamla! Den har jag ju tänkt slänga."

FAN. Kläderna ligger ju på golvet därinne! Måste gömma, det är för uppenbart. Fixa. Bädda.

"Jag har lite papper till dig här. Du måste låna om de här böckerna.. men.. vad gör du?"

Måste gömma. Fan, för uppenbart. Kläder överallt. Där ligger ju en klocka. Det kan ju inte ligga en klocka på golvet!

"Hörru?"

Måste säga nåt. Kan ju inte stå här som ett fån med massa kläder och en klocka i handen. Fan, så genomskinligt det här. Måste säga nåt, säg nåt!

"Eh.. eh... jag tror visst den här klockan har stannat."
"Jaså. Du verkar lite disträ?"
"Ja.. Eller nä menar jag. Visst, papper, fixa böcker, låna om strawberry soap. Jag fixar"

"..."

Kommentarer
Postat av: Fluff

xD

aah, jag dör. så klassiskt.

2008-09-10 @ 21:24:29
URL: http://eneldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0