jag minns dig naken

När jag sluter mina ögon och smakar
på minnet av din hud.
Salt och sött, vattendroppar,
Afrodite i sin paradisskrud.
Vi badade nakna fast det rådde förbud
Men du nog blev vi förlåtna av Gud.

Jag minns dig naken
och du höll mej vaken.
Dina skakande behag.
Stiftet på stereon sprakade;
rulla till ljusan dag.

Jag minns dig naken
när jag tänker på saken
bultar mitt blod så hett.
Hallonsaft och hammarskaft.
Halka runt i sav och svett

Jag minns dig naken,
den enda orsaken
till att jag sjunger denna sången
är att jag vill ha stålar till en tidsmaskin
och sätta på dig än en gång.

Nu är det snart 10-tal.
Brallorna är på.
Och under bärs det strumpor från Dim.
Folk ringer Trygghansa innan de sätter på.
Faxar till advokaten strax innan det går.
Själv har jag innan anmält denna låten till stim,
jag har patent på vartenda rim.

Jag minns dig naken
både frammen och baken
och guppande behag.
Dina tuttar som svalor som häckade
och häcken den var också bra.


Jag minns dig naken.
Jag minns dig naaaaaaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0