what a birthday

Imorse sjöng jag ja må jag leva för mig själv.

Klockan är 18.05, inte ett enda paket och jag funderar på att gå och lägga mig.

Men jag klagar inte!

Förresten. Alla mina vänner.
Jag (Emma) hade en tanke på att bjuda in alla er på en marängsvisskväll (stavning på den ja). Men eftersom jag inte har nåt liv och därför ingen tid så blir det istället en imaginär marängsvisskväll.

Mille står för den imaginära marängsvissen har hon lovat.
Ni får gärna posta era imaginära tal som ni skulle hållit för min ära och leverera de imaginära skämten.
Tack.
Puss.


(Fick en kaka av Ellen. Den var dock reell.)

Kommentarer
Postat av: linn

jag röstar starkt för att marängsvisskvällen borde förverkligas, kanske på lovet that's coming up? så kan vi fira dig i efterskott och hålla våra fina tal då hehe ;]

2009-02-02 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0