alkoholromantik^1789

Hon: I Ryssland så gör man såhär. Man häller upp ett glas med vodka, typ såhär mycket (visar) sen klunkar man det. Sen dricker man lite lite Sprite. Och sen röker man. Sen gör man det igen. Efter fyra gånger börjar man känna sig lite.. ja.
Jag: Man typ shottar?
Hon: Nja, mja. Mer dricker. Klunkar. Men det går väldigt fort. Man hinner knappt dricka upp förrän nån har fyllt på ens glas.
Jag: Sjukt.
Hon: Och man dricker när som helst. Jag har varit full på dan många gånger. En gång kom mina kompisar när jag låg och sov, runt tolv och drog med mig ut. Så vi satt i trappuppgången och söp. Min mormor frågade vart jag skulle och jag sa att jag bara skulle ut lite. I pyjamasen och allt. Du vet till och med en sån sovmask hade jag i pannan. Men sen när jag kom tillbaka så var jag packad. Så jag gick och la mig igen.
Jag: Hahahah.
Hon: Och öl säljs i 2,5 liters flaskor. Skitpraktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0