an entire generation that has nothing to say

Emma.
Du är en svag människa.
En svag människa som förtjänar att bli uthängd.

I måndags fick Linn och Emma BLOGGFÖRBUD, det vill säga att de lovade dyrt och heligt att inte läsa några bloggar under en vecka (med undantag för alla bra bloggar, typ som denna och de andras vid bordet).
Detta eftersom de egentligen är väldigt intellektuella människor som lätt kan droppa minst tio anledningar to how rich countries maintain LEDC:s in a vicious cycle of impoverishment och dra Edith Södergrans biografi och såna extremt användbara saker. Men även för att det är pinsamt och förmodligen rent jävla skadligt att driva runt på modebloggar.
(Emma och Linn vill ändå framhålla att de tycker de flesta som driver skiten är dumma i huvudet - om än i mina ord)

Emma har nu brutit detta efter TVÅ DAGAR, och det tog ytterliggare två dagar för att våga erkänna. Hon uppger som skäl att hon "hade inget att göra" och att hon efter två dagar "hade så mycket att gå in på".

Bloggar inkluderade i den otroligt långa listan: Blondinbella, Kenza, Gynning, Katrin Schulman.

Ja, ni ser ju själva.


Emma jag är så besviken på dig.
Därför ger jag dig det här pinsamma inlägget.

Puss.

(Ps. Linn har du också brutit det så måste du också erkänna din pussy.)



EDIT:

Emma lovar efter att ha läst detta att inte läsa några bloggar fram tills på måndag då vi pratat ut om det här.
Och att hon ska sätta sig och läsa Brott och Straff istället.

Kommentarer
Postat av: linn

meeeen eemmmaaaa dååååå, du är en svag människa! (hehe, jag visste att du inte skulle klara det ;p)

och, believe it or not, jag har faktiskt hållt löftet! :D go me. och tänk väd mycket jag har hunnit plugga istället ;P haha

2009-01-16 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0