några timmar senare: vad fan händer?

Det här har aldrig hänt i min snart tre år långa IB-karriär.

Det är kul att räkna.

Kul.
KUL.
Liksom.
VA?!

Hanna och Joe, fattar ni hur stolta ni borde vara nu.

Jag har glömt bort att äta, det är läggdags för längesen, men jag är helt betagen av sum of geometric sequences och box plot diagrams. Jag sitter och diskuterar fram ax2 med en man som heter "If you want to blame me for being clumsy socially, first look up nerd in a dictionary!" på msn.

Vad. Fan. Händer.

Jag vet inte vilket som är farligast ur provperspektiv:
Att sitta såhär som ett sepe eller att gråta hela natten och inte sova något som förra gången.

Jag tror seriöst det här.

Kommentarer
Postat av: alena

äntligen någon som förstår mig

2009-01-26 @ 23:50:16
Postat av: dragge säger

"dragge hehe sen när fanny skriver om mig i personligt kan jag länka till mer vinst

ines:vadå du menar mer vin sa sabina?

dragge:

eHEHEH vadå mer vinst??

ines: mer VIN

dragge: bättre med vinstehehe hälsa henne det

"

2009-01-28 @ 00:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0