det är medfött, man är sån om man är tjej

Nu var det alldeles för längesen vi ägnade uppmärksamhet åt den här mannen:



Så då gör vi det nu.

Såhär svarar han till På stan Shopping:

En bra gå bort-present:
En liten planta man odlat kanske.
Favoritmärke: Dödskalle?
Favroritskor: Avklippta gummistövlar så de blir som galoscher.
Klädkonto per månad: 50 spänn typ.
Modeförebild: Rolling Stones, Patsy i ”Helt hysteriskt”.
Mest överskattade affär: Alla, men mest kanske NK.
Senaste fyndet: Jag bytte till mig en skitfin cirkusjacka mot en turistjacka från Berlin.
Senaste impulsköp: Ett fisknät.
Mode jag aldrig vill se igen: Ja, 80-talet dårå, men allt mode ska förbjudas när jag blir diktator.
Bästa huvudbonaden: FNL-hattar, sådana där bönderna har i Vietnam.
Transportmedel: Bilar ska också förbjudas när jag blir diktator. Alla ska cykla.



När man tappar verklighetsförankringen sådär som man gör 90% av sin vakna tid så kan man tänka lite på Steffe. Tänka att man innerst inne också  sitter i sina snickarbyxor och gräver ner sina för långa tår i gräset. Tänka på gummistövlar och jord under naglarna. Tänka på att man också hejar på FNL.

För det gör vi ju allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0