seriöst hjälp

Ni vet i höstas när jag ville dö varje gång jag gick från mattelektionen.
Då när vi höll på med "logik" och jag ville mest gråta typ hela tiden.
Då var ju inte antecknandet på topp precis.
Därför undrar jag nu, med en major mattemock (hehe allit.) om sisådär 12 timmar,
vad fan menar jag när jag skrivit såhär:


Complementary formula:


P(A')=1-P(A) when looking for dash.


Och sen en pil till ettan med annoteringen "cuz probabilities always between 0 and 1"


Luften är fri att hitta på förklaringar vänner.
Gärna NU.

Kommentarer
Postat av: linn

hehe jag vet. men nu sitter du redan och skriver så jag hoppas du kom på det. annars berättar jag det på lunchen så du vet det till nästa gång ;p

2009-01-26 @ 09:55:10
Postat av: OF COURSE

SÅ JÄVLA LOGISKT!!!!



matte <3

2009-01-28 @ 16:49:58
Postat av: Kalle

På tal om matte så måste jag visa dig en riktigt kul sida med sjuka svar på div. prov som folk gjort under sin gymnasietid.

2009-02-01 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0