snopphumor

1. Jag är en kille på 12 år som undrar en sak. När min snopp ”står” så står den rakt upp. Den ska väl stå rakt ut, inte upp?
/Konstig snopp

2. Jag är en kille på 12 år och jag skäms för min snopp. Mitt ollon syns hela tiden. Ingen av killarna i min klass har ett ollon som syns. När vi ska duscha på gymnastiken så vill jag inte att någon ska se min snopp. Varför syns ollonet hela tiden? Hur ska jag göra för att det inte ska synas? Om jag drar fram förhuden åker den tillbaka igen.
/En som skäms

3. Hej! Jag är kanske helt äcklig av mig, men jag är en 11-årig kille som undrar om det är knäppt att få stånd i min ålder. Jag får det ibland när jag ser vissa vanliga biofilmer (inte porr) där de kysser varandra.
/Peter

4. Hej! Jag är en kille på 11 bast och vill ställa ett par frågor till Daniel.
1. När får jag min första utlösning?
2. Gör det ont?
3. När jag försöker runka fram sperma börjar det dra och kittlas i benen. Det är lite obehagligt. Men ska man fortsätta då för att få utlösning?
/Anonym

5. Jag har ett ganska stort problem (enligt mig själv). Jag vet inte om jag är gay, eller bög som vissa säger. Jag känner ingenting när jag tänker på tjejer, men inte på killar heller. Jag vet att det kanske låter dumt, men är detta vanligt bland killar i 11-årsåldern?
/den ofrivillige bögen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0