svar på anklagelse

Känner att jag har någon slags skyldighet att kommentera den här bloggens plötsliga påhopp. "Skribenten" antyder att jag skulle göra någon slags smygreklam för bloggen i och med tattigt modellande.

Detta grundar hon på att en ful brud med hemska kläder har samma frisyr som jag på en reklambild för typ barnprogram. Det är uppenbarligen inte jag, även om "skribenten" tyckte att det fanns en vag koppling genom vilken hon kanske skulle kunna generera några små pity-laughs i kommentatorfältet, som i övrigt är sorgligt tomt.

Ni, icke intellektuellt förhindrade människor, förstår säkert det patetiska detta påhopp, likväl som ni förmodligen kan förnimma den underläggande avundsjuka tonen i epitetet "stilfanny" som hon så "underfundigt" lyckats klämma ur sig.

Ni förstår också att detta förmodligen grundas i  den provokation "skribenten" upplevde i och med statistiken nyligen presenterad, eftersom hon går natur och uppenbarligen (bevisat, statistiskt) är mindre smart än jag.

Kommentarer
Postat av: rebecka

eh, okej??

2009-01-30 @ 12:45:15
Postat av: f

jag älskar dig också ines

2009-01-30 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0