dagens outfit, lördag



Hej alla underbara läsare!!!

Laddar upp en dagens outfitt bild från i lördags. Lepard kommer att komma jättemkt i vår, iaf om man tittar på många stora modehus kollektioner, tex H&M! Så jag körde helt på denna superheta trend i lördags, superlyckat! Eller vad tycker ni?! Hade värkligen inte kunnat se mejj i detta för typ ett halvår sen, men vill man bara inne så får man ju anpassa sej lixom!! Dessutom tycker jag faktiskt det är skitasnyggt nu. Eller hur?! Never too much är ju lite mitt motto som ni vet!!!

Tights KJ 79:-, skor Din sko 199:-, linne 49:- Lindex, tröjja vet inte har lånat av min kompis!


Puss alla fashionistas!
Fanny <3

Kommentarer
Postat av: em

asså var har du köpt diademet jag har letat efter ett sånt i flera veckor nu! tack på förhand!



och om du vill läsa om en jätte rolig tävligt där man kan vinna goodiebags gå in på min blogg



emmaglassandgoodiebags.blogspot.com



PÖSS

2009-03-08 @ 21:27:07
Postat av: Anonym

DÖR

2009-03-08 @ 22:56:09
URL: http://tigermilk.webblogg.se/
Postat av: ineskan

verkligen skitsnygggt att matcha allt!!! så mycket snyggare än misslyckade missmatchs...

2009-03-09 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0