dessa damer

Alla som varit i närheten av en reklamradiokanal eller något annat lika vedervärdigt, typ Oléos dansgolv, har ju hört den sjukt slätstrukna låten Pokerface.

Lady Gaga alltså.

Vilken märklig dam.
Kände på mig att det var något speciellt där under den välsminkade ytan.
Något som inte var Christina Aguilera eller någon annan random amerikansk produktbrud.

Och så gör hon såhär.



Och så får man det bekräftat.

Frågan är ju varför hon då GÖR Pokerface i en sån skitversion.
Pengar?
Pengar.
Det är den enda möjliga anledningen.

(Joee visst låter det lite som Fiona Apple? Fast bättre.)



En annan fantastisk dam är ju Caroline.

(Och DEN ENDA anledningen till att jag överhuvudtaget har sett det här klippet är att jag var sjuk och ömklig. Jag hade aldrig i mitt liv betraktat skiten annars, okej? Okej.)



Vilken quinna.
Vilken QUINNA.

Slå upp det ordet så är det fan en bild på henne.

Svenska folket, jag blir så stolt.
Att en quinna får komma tvåa i en sån här tävling, det är fint det.

Och jag har INTE bloggat om Melodifestivalen nu.
Bara om Carro.

Hehe.

(Kalle visst är soundet typ exakt som i I'm not leaving now?)

Kommentarer
Postat av: J.

OH det var verkligen sjukt likt I'm not leaving now.. har inte tänkt på det men du har så rätt så :D

2009-03-15 @ 22:10:53
Postat av: Kalle

Vanlig bluesgång. Använts i 3254354 låtar

2009-03-16 @ 17:49:33
Postat av: f

men inte bara bluesgången!!!

2009-03-17 @ 08:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0